Management Centre Türkiye

Tuğan Gökçe Oğun

Tuğan Gökçe Oğun

“Küresel ölçekte yaşanan değişimin boyutları düşünüldüğünde, sürekli dönüşüm geçiren bir ekosisteme liderlik etmeyi hedefleyenlerin hayatı ve olguları “Yıldız Bakışı” adını verdiğim daha geniş bir açıdan algılamaları ve birbirleri ile sürekli bağlantıda olan disiplin, model ve becerileri öğrenerek pratiğe dahil etmeleri halinde yol alabileceklerini düşünüyorum. Mevcut ve gelecekteki olası sorun ve fırsatları, varsayılan sınırların dışına çıkma cesareti göstererek, çok boyutlu bir bakış açısı ile yeniden tanımlamayı ve dünyadaki yaşamı kökten değiştirecek kompleks senaryolara anlamlı çözümler üretmeyi hedefleyen liderler için Management Centre Türkiye’nin (MCT) doğru bir buluşma noktası olduğuna inanıyorum.”

Özgeçmiş

Management Centre Türkiye (MCT) bünyesinde Danışman olarak görev alan Tuğan Gökçe Oğun; pazarlama, marka yönetimi ve iletişim alanında yönetici olarak geride bıraktığı 23 yılda, kategorilerinin lideri olan ulusal ve küresel birçok markanın, EMEA bölgesinde, yönetim ve büyüme sorumluluğunu, kendi alanlarının uzmanı olan takımlarla birlikte yerine getirdi.  Pazar büyümesi, organizasyonel değişim ve liderlik gelişim proje ve süreçlerine, yönetici ve danışman olarak destek sağladığı kurum ve markalar arasında; McCann Erickson, Unilever, Vodafone, Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF), Arçelik, Coca-Cola, Gillette, Reckitt Benckiser, Eczacıbaşı, Master Card, Exxon Mobil, HSBC, AkEmeklilik, General Motors, Tetra Pak, Ülker, Evyap, UPS, Digiturk, Brown Forman, Roche, GSK, Johnson & Johnson, Sanofi, Avensis ve Abbott bulunmaktadır.

Bireysel, kurumsal ve sosyal gelişim ve dönüşümün sürdürülebilirliği için insan doğasını ve potansiyelini araştırma, danışmanlık / koçluk, proje yönetimi ve eğitim yolu ile keşfetmek, hayata geçirmek ve desteklemek misyonu ile faaliyetlerine 2015’te başlayan İnsanca Yaşam, Gelişim ve Dönüşüm Projesi’nin kurucusudur. Ayrıca, 2013 yılında kurduğu Stratigio Pazarlama ve Marka Danışmanlık ile ulusal ve küresel markalara pazarlama, kategori ve marka yönetimi alanında danışmanlık hizmeti vermeye devam ediyor.  IODA Türkiye’de (Uluslararası Organizasyonel Gelişim Derneği) Büyümeden Sorumlu Üye, IIMP’de (Uluslararası Pazarlama Profesyonelleri Derneği) Avrupa Bölge Direktörü olarak görev alan Tuğan G. Oğun, spor ve sanat odaklı kurumsal ve sosyal gelişim projelerini de gönüllü danışman ve mentor olarak destekliyor.

Birlikte çalıştığı takımlarla kurumsal, ticari veya sosyal boyutlarda elde ettiği başarıların temelini “insan doğasına dair damıtılmış gerçek” olarak tanımladığı iç görüden beslenen yaratıcılığa dayandıran Oğun; öğrenme ve sürekli gelişimi bireysel ve mesleki gündeminin temel önceliği olarak sahipleniyor. Ekonomi ve felsefe lisans eğitimini, stratejik yönetim, organizasyonel gelişim, dijital dönüşüm, liderlik gelişimi, yüksek performanslı takım yönetimi, koçluk gibi alanlarda aldığı eğitim ve sertifika programları ile desteklemeye devam ediyor.

Uzmanlık Alanları

  • Değişim Yönetimi
  • Strateji & Vizyon Geliştirme
  • Yüksek Performanslı Takım Yönetimi
  • Liderin Performans Yönetimi
  • Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Yüksek Basınçta Karar Alabilmek
  • Etkili İletişim
  • Organizasyonel Gelişim

Bugünlerdeki ilgi alanları;

Kızı Mira’dan aldığı ilhamla hayata geçirdiği “İnsanca Yaşam, Gelişim ve Dönüşüm” projesi kapsamında Endüstri 4.0 ve Toplum 5.0 gibi kavramlara doğan gelecek nesillere aktarılacak değer ve çözümleri üreten kurumsal ve sosyal projelere odaklanıyor. Organizayonel gelişim alanındaki öğrenme ve pratiğine de bu odak ekseninde yatırım yapıyor.