Management Centre Türkiye

Özlem Binay Bodur

Özlem Binay Bodur

“Hizmet ettiğim görevimde beni en çok etkileyen unsur, bireylerin gelişim yolculuklarına destek verebilmek, izleyebilmek aynı zamanda kendi bireysel gelişimimi de zenginleştiren keyifli bir alışveriş sürecine dünüştürebilmek. Gelişimi kafaya takan, hizmet etmeyi seven, en iyisini arayanların buluştuğu bir uzmanlık…”

Özgeçmiş

Ozlem_Bodur

Management Centre Türkiye (MCT)’de son 15 senedir çeşiti pozisyonlarda çalışan Özlem Binay Bodur, Operasyon Koordinatörü olarak başladığı kariyerine Müşteri Yöneticisi olarak görevini sürdürmektedir.

Akademi İstanbul İşletme İletişimi mezunu olan Özlem Bodur; Otomotiv, Finans, İlaç, Hızlı Tüketim sektörleri ağırlıklı olmak üzere 150’ye  yakın müşteri için 300’den fazla projede yer almıştır. Bu süre zarfında, Gelişim Stratejileri Geliştirme, Yönetim Gelişim Programları ve Yetkinlik Gelişimi Uygulamaları ile birlikte birçok uzmanlık alanında gelişim çözümlerinin tasarımlarına destek vermiş, Proje Yöneticiliği ve Tasarım Liderliği konusunda derinlik kazanmıştır.

Uzmanlık Alanları

  • Yönetici Gelişim Programları
  • Yetenek Yönetimi ve Yetenek Gelişimi
  • İç-Dış Müşteri Sadakat Programları
  • Yönetici Zirveleri
  • Yetkinlik & Değer Derlemeleri

Bugünlerdeki İlgi Alanları

Duygusal farkındalığı arttırıcı yönde kuvvetli bir araç olması itibariyle Transaksiyonel Analiz Yöntemleri üzerinde daha fazla derinleşmeyi hedefliyor.