Management Centre Türkiye

Can Erer

Can Erer

“25 yıllık çalışma hayatımın çok büyük bir kısmında, farklı kültürlere sahip çok uluslu şirketlerin çeşitli fonksiyonlarındaki yeniden yapılandırma süreçlerini yönettim. Ayrıca 40 yaşımdan sonra başlattığım sağlıklı ve sportif yaşam tarzım sayesinde, kendi fiziksel ve zihinsel değişim hikayemi yarattım. Bu deneyimlerim esnasında bireylerin sahip olduğu potansiyellerin, kendi zihinsel sınırlarının çok daha ötesinde olduğuna ve tüm zorluklarınıza rağmen, ilham verici insanların varlığı ve doğru metotlarla başarının herkes için mümkün olabileceğine tanık oldum. Şimdi de şirketlerin ve bireylerin değişim yolculuğuna ilham ve destek vermek için Management Centre Türkiye (MCT) ile yol almaktan memnuniyet duyuyorum.”

Özgeçmiş

Can Erer, Marmara Üniversitesi İngilizce İktisat Bölümü’nde lisans eğitiminden sonra aynı üniversitenin Yönetim & Organizasyon Bölümü’nde yüksek lisansını tamamladı. Indesit Company Ticari Pazarlama Departmanı’nda ülke çapındaki tüm yerel pazarlama faaliyetlerinin yönetimi ve bayilerin eğitimi projelerini geliştirdi ve uyguladı. Ariston Thermo Group’da Satış Müdürü olarak, beyaz eşya kanalındaki ilk satış yapılanmasını oluşturdu ve birkaç yıl içinde hedef pazarda liderliğe ulaştırdı.

Miele Ev Aletleri’nde Müşteri ve Tüketici Hizmetleri Müdürü olarak müşteri hizmetlerini 360 derece görünümüyle yeniden yapılandırdı. “Miele Servis Acenteliği” ile Türkiye beyaz eşya sektöründeki ve Miele dünyasındaki ilk hizmet iş ortaklığı modelini geliştirerek, müşterilerin yaşam ömrü sürecindeki tüm müşteri deneyiminin kontrol altına alınarak yönetimini sağladı. Samsung Electronics’in 2010 yılında Türkiye ofisini kurmasıyla birlikte, Müşteri Hizmetleri Direktörü olarak, müşteri hizmetlerinin distribütörlerden şirkete devri ve küresel standartlara erişimi için kanal, organizasyon ve hizmet geliştirme süreçlerini yönetti. Türkiye’nin en yüksek hacimli (10K/gün) müşteri hizmetleri operasyonlarından birini 4 yıl boyunca yöneten Erer, 2 yıl “en yüksek müşteri memnuniyeti” ödülünü (Kalder-TMME) ve tüm Samsung ülkeleri içinde “en iyi çağrı merkezi” ödülünü kazandırdı.

Türkiye’nin oftalmoloji sektöründeki ilk biyoteknoloji şirketi olan VSY’de Yurt İçi Pazardan Sorumlu GMY olarak görev aldıktan sonra kendi şirketini kuran Erer, bir süredir Management Centre Türkiye (MCT) bünyesinde Eğitim Danışmanı olarak görev almaktadır. Atletizm Federasyonu 1.Kademe Antrenörü olan Erer koşu, yüzme, bisiklet ve triatlon sporlarını yapmakta ve son 4 yıldır Maraton (42km) yarışlarına katılmaktadır. Can Erer evli ve iki kız çocuğu babasıdır.

Uzmanlık Alanları

  • Değişim Yönetimi
  • Yönetim ve Liderlik
  • Müşteri İlişkileri ve Deneyimi
  • Operasyonel Mükemmellik

Bugünlerdeki İlgi Alanları;

Son dönemlerde şirket içi spor faaliyetlerinin, şirketlerin ve çalışanların değişimi üzerindeki etkisi üzerinde çalışmaktadır.